Fuck You Gruppen

  2012-03-07 / 23:31:53 / Båda /
Kan berätta lite eftersom att folk börjar ställa frågor osv, ryktet har spridit sig fooooort. Jag, Emma(min kollega här på bloggen((honsomsugerpåattuppdatera)) Sara, Anna och Hanna brukar som sagt hänga i skolan. En dag blev vi tjuriga på typ Emma och vi bah: FUCK YOU.
Jag bah: Nu får du 3 fuck you's och så pekade vi åt Emma. Sen kom jag och Anna överens om att om man gör något dumt får man ett fuck you. Och om man får 3 måste man lämna gruppen för typ en dag/hålla sig på 3 meters avstånd. Inte för att någon gör det men ändå, om man får många fuck you's så blir man kanske lite utfryst eftersom att gruppen är lite tjurig osv. 

This Is The Main Rules

•Alla i gruppen får dela ut Fuck You's
•Man får argumentera för sitt beteende och om man erkänner sitt snedsteg kan det mildra de hårda orden men kommer få från resten av gruppens medlemmar.
•Man får inte ge ut Fuck You's bara för att, man måste ha en grund. 

PS. Om man gör något extremt kan man få 100000000x Fuck You's, vilket innebär att man egentligen enligt reglerna ska hålla sig borta hela livet i princip. Men man kan då få bli till exempel UPP TEJPAD MED SILVER TEJP PÅ TREORNAS KLASSRUMMS DÖRR I SKOLAN. Om man går med på något sådant straff så är livet chill igen och man kan återgå till livet och lugnet i gruppen.


344070-11-1330947059744_large




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious